תרגיל בתכנון [UX] – גט סבתא

תרגיל בתכנון חווית משתמש

פנו אליך מחברת “גט סבתא”
וביקשו לאפיין אפליקציית מובייל חדשה ללקוחות החברה:

“גט סבתא” היא אפליקציה שמטרתה לפתור את הבעיה הקשה הקיימת בקרב משפחות בישראל
(בעיקר סביב החגים:)

מי לוקח את סבתא?

התור הבא נקבע באמצעות שתי אופציות:

  • תור שמחושב על פי סטטיסטיקות קודמות (מי אסף פעם שעברה באותו חג וכו’)
  • תור שמחושב בצורה אקראית (כמו גלגל מזלות) בו כל פעם מוגרל משתמש אחר ללא כל חשיבות למה שיצא בפעם הקודמת.
  • על כל “הסעה מוצלחת” של סבתא, המשתתף צובר נקודות.
  • במידה ונבחר משתמש לאסוף את סבתא, הוא יכול:
    • להציע את תורו לאחד המשתתפים האחרים בתמורה לנקודות שצבר באפליקציה.
    • לקנות בנקודות “סיבוב” נוסף בו אולי ייבחר משתתף אחר.
  • האפליקציה תאפשר למשתמש לראות איזה משתתפים אחרים נמצאים בקבוצה שלו ותאפשר לו להזמין משתתפים נוספים.
  • הוא יכול לראות את היסטוריית האיסופים שלו ואת מצב הנקודות שלו
  • עפ”י “גט סבתא”, קהל משתמשי האפליקציה הם בגילאים 35-18 בד”כ נכדים של.
  • ” גט סבתא” ידועה כחברה כיפית עם מוצרים חדשניים שפונים לקהל יעד צעיר, ולכן האפליקציה
    צריכה לשקף את ערכי החברה ולהיות קלילה וחדשנית.

את הפתרונות בבקשה לשלוח למייל miriamr@aman.co.il בצירוף פרטים מזהים – שם מלא וטלפון.

הנחיות:

  • המשתמש כבר מזוהה באפליקציה (אין צורך בתהליך הזדהות)
  • יש להציג מסכים באקשור/ סקץ/ תוכנת אפיון אחרת
  • יש להציג את הקווים המנחים להחלטות האפיון

כללי:

לאמן הזכות לחזור למועמדים אשר תמצא לנכון.
אמן אינה מתחייבת לחזור לכל הפונים.

© כל הזכויות שמורות לקבוצת אמן – אמן דיגיטל

 

בהצלחה 🙂