תרגיל בתכנון חווית משתמש
פנו אליך מחברת “גט סבתא”
וביקשו לאפיין אפליקציית מובייל חדשה ללקוחות החברה:
“גט סבתא” היא אפליקציה שמטרתה לפתור את הבעיה הקשה הקיימת בקרב משפחות בישראל
(בעיקר סביב החגים:)
מי לוקח את סבתא?
התור הבא נקבע באמצעות שתי אופציות:
- תור שמחושב על פי סטטיסטיקות קודמות (מי אסף פעם שעברה באותו חג וכו’)
- תור שמחושב בצורה אקראית (כמו גלגל מזלות) בו כל פעם מוגרל משתמש אחר ללא כל חשיבות למה שיצא בפעם הקודמת.
- על כל “הסעה מוצלחת” של סבתא, המשתתף צובר נקודות.
- במידה ונבחר משתמש לאסוף את סבתא, הוא יכול:
- להציע את תורו לאחד המשתתפים האחרים בתמורה לנקודות שצבר באפליקציה.
- לקנות בנקודות “סיבוב” נוסף בו אולי ייבחר משתתף אחר.
- האפליקציה תאפשר למשתמש לראות איזה משתתפים אחרים נמצאים בקבוצה שלו ותאפשר לו להזמין משתתפים נוספים.
- הוא יכול לראות את היסטוריית האיסופים שלו ואת מצב הנקודות שלו
- עפ”י “גט סבתא”, קהל משתמשי האפליקציה הם בגילאים 35-18 בד”כ נכדים של.
- ” גט סבתא” ידועה כחברה כיפית עם מוצרים חדשניים שפונים לקהל יעד צעיר, ולכן האפליקציה
צריכה לשקף את ערכי החברה ולהיות קלילה וחדשנית.
את הפתרונות בבקשה לשלוח למייל miriamr@aman.co.il בצירוף פרטים מזהים – שם מלא וטלפון.
הנחיות:
- המשתמש כבר מזוהה באפליקציה (אין צורך בתהליך הזדהות)
- יש להציג מסכים באקשור/ סקץ/ תוכנת אפיון אחרת
- יש להציג את הקווים המנחים להחלטות האפיון
כללי:
לאמן הזכות לחזור למועמדים אשר תמצא לנכון.
אמן אינה מתחייבת לחזור לכל הפונים.
© כל הזכויות שמורות לקבוצת אמן – אמן דיגיטל
בהצלחה 🙂