-
יישום תהליך טרנספורמציה דיגיטלית, מקצה לקצה, במור בית ההשקעות
אמן דיגיטל
08.05.2022להמשך קריאהכאשר בית ההשקעות מור חווה צמיחה עסקית שדרשה שדרוג של הנכסים הדיגיטליים והטכנולוגיים שברשותו, הבחירה באמן דיגיטל כשותף לתהליך הייתה טבעית. קראו למה. אחד הדברים שאנחנו, באמן דיגיטל, הכי אוהבים בעבודה שלנו, הוא לראות כיצד הניסיון הרב שצברנו עוזר ללקוחות שלנו לעבור בהצלחה תהליך של צמיחה עסקית. לנו, כאנשי מקצוע שחיים את תחום הטרנספורמציה הדיגיטלית, …
Continue reading “יישום תהליך טרנספורמציה דיגיטלית, מקצה לקצה, במור בית ההשקעות”
-
סליחה על השאלה? איך זה לעבוד בחזית הדיגיטל של ישראל?
אמן דיגיטל
05.04.2022להמשך קריאהכדי לענות על השאלה הזאת לקחנו כמה מהעובדים של אמן דיגיטל, הושבנו אותם מול המצלמה – ונתנו להם לספר על עצמם ועל העבודה
-
כיצד דיגיטציה של תהליך הערכת הסיכונים שיפרה את התוצאות העסקיות של AIG באופן מיידי
אמן דיגיטל
02.02.2022להמשך קריאהחברות שרוצות להיות מובילות שוק, חייבות לדעת לנצל את ההתפתחויות הטכנולוגיות לטובתן, ולטובת לקוחותיהן.
-
גרסת V9 של אומברקו- קווים לדמותה
אמן דיגיטל
07.12.2021להמשך קריאהההבדלים הבולטים בין שתי הגרסאות – מונגשים לכם כאן ועכשיו, אז במה מדובר ומה יקרה לגרסת Umbraco 8?
-
תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בעולם המסמכים
אמן דיגיטל
20.10.2021להמשך קריאהבימים אלו בהם הלקוחות בכל הארגונים דורשים יותר קשר באמצעים דיגיטליים, הארגונים עושים מאמצים להגיע ללקוחות עם מידע שיווקי, והרגולטור פועל לקבלת מסר ברור ומענה מהיר לכלל האוכלוסייה, הדרישות להפקת חשבוניות נעשות קשות יותר והעלויות הנלוות רבות יותר. שימוש בפתרון מתאים להפקה והפצת חשבוניות יכול לתת מענה מרוכז לכל הדרשות ולאתגרים הצפויים בעתיד. שוחחחנו עם …
Continue reading “תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בעולם המסמכים”
-
טרנספורמציה דיגיטלית בעולם האיקומרס
אמן דיגיטל
24.08.2021להמשך קריאהעדיליי דן, מנהלת מוצר שופרסל Online , שיתפה את “אמן דיגיטל” במהלכים החשובים שהובילו להקמת יחידת האיקומרס בחברת שופרסל לפני שנתיים ולאן המגמה הולכת. הפעילות הדיגיטלית /טכנולוגית שמייחדת את שופרסל הוא המענה לקהל לקוחות כ”כ גדול בכל רגע נתון. הצעת הערך המטורפת שאנחנו מספקים לקהל הלקוחות הרחב שלנו, כמו גם איכות השירות, ממצבת אותנו כאתר …
-
תכנון מסע לקוח: 5 הטעויות הנפוצות שיכולות לפגוע בחוויית המשתמש
אמן דיגיטל
23.08.2021להמשך קריאהרגע לפני שיוצרים את מסע הלקוח, כך תימנעו מהטעויות שעושות את ההבדל בין לקוח מרוצה לבין טעם חמוץ בפה. קצת מהניסיון של אמן דיגיטל במאמר זה : רובנו מכירים בחשיבות מסע הלקוח ויכולתו לעצב את ה- UX. זה לא מונע מאיתנו לבצע לעיתים טעויות, שבלי לדעת עשויות להעיב על חווית השימוש. הנה 5 הטעויות שיכולות …
Continue reading “תכנון מסע לקוח: 5 הטעויות הנפוצות שיכולות לפגוע בחוויית המשתמש”
-
פתרונות דיגיטליים חדשניים בשוק רכבי יד שנייה
אמן דיגיטל
08.08.2021להמשך קריאהמעל ל-70% מהצרכנים בעולם בוחרים כיום לרכוש מוצרים בדיגיטל, אז למה דווקא בעולם הרכב התהליך עדיין כל כך מיושן? צוות אמן דיגיטל מבשר על חידוש מרגש שיאפשר בעתיד לרכוש רכבי יד שנייה מבלי לעזוב את הבית. רובנו נעשה לא מעט כדי להימנע מהמסע המפרך הממתין לנו לקראת רכישת רכב מיד שנייה. הנדודים …
Continue reading “פתרונות דיגיטליים חדשניים בשוק רכבי יד שנייה”
-
הארנק הדיגיטלי: הרבה יותר מאמצעי תשלום
דן בנדל
29.06.2019להמשך קריאהמהו ארנק דיגיטלי? מהן הטכנולוגיות הקיימות? מהם היתרונות והאתגרים, ובעיקר מה לעשות כדי שתקבלו הרבה יותר מאפליקציה
-
בוחרים CMS: היתרונות של אומברקו
מתן שרון
12.05.2019להמשך קריאההכירו את אומברקו: מערכת ניהול תוכן נוחה, גמישה וידידותית שעורכי התוכן שלכם יאהבו