back back

פתרונות דיגיטליים חדשניים בשוק רכבי יד שנייה

מעל ל-70% מהצרכנים בעולם בוחרים כיום לרכוש מוצרים בדיגיטל, אז למה דווקא בעולם הרכב התהליך עדיין כל כך מיושן? צוות אמן דיגיטל מבשר על חידוש מרגש שיאפשר בעתיד לרכוש רכבי יד שנייה מבלי לעזוב את הבית.        

פתרונות דיגיטליים חדשניים בשוק רכבי יד שנייה

רובנו נעשה לא מעט כדי להימנע מהמסע המפרך הממתין לנו לקראת רכישת רכב מיד שנייה. הנדודים ממגרש למגרש, הבדיקה הפיזית וההתנהלות מול סוחרים ממולחים, גובה מאיתנו זמן ומשאבים אדירים. לרוב, רוכשים מתקשים מאוד לקבל החלטה מושכלת בתנאים האלו. למרבה האירוניה, על אף השפע המגוון שממתין לנו במרחק לחיצה אחת בפלטפורמות המכירה הדיגיטליות, כשזה מגיע לרכבי יד שנייה, אנו חוזרים עשורים אחורה.

ברחבי העולם, אתרים רבים כבר מספקים את כל היתרונות של הרכישה הדיגיטלית גם כשזה מגיע לרכבי יד שנייה. אז איזו בשורה ממתינה לבעלי הרכבים הישראליים בעתיד?
האנליסטים של אמן דיגיטל ערכו עבורך סקירה קצרה על התחום.

טווח האפשרויות לרכישת רכב יד שנייה באמצעים דיגיטליים בישראל עדיין מצומצם למדי

ייתכן מאוד שבמהלך הקריאה שאלת את עצמך על מה כל המהומה. הרי כבר יש בישראל לא מעט לוחות למכירת רכבי יד שנייה. עם זאת, עדיין לא קיים פתרון דיגיטלי מלא לרכישה. המודל המיושם כיום בישראל מכונה “רכישה משולבת”. אמנם תהליך איסוף המידע והשוואת המחירים זמין לנו באמצעים דיגיטליים, אבל בסופו של דבר עדיין נדרשים למפגש פיזי כדי לבצע את הרכישה בפועל. בדיקת הרכב, המשא ומתן, העברת הבעלות וכל שאר התהליכים המתישים והארוכים עדיין לא נחסכו מאיתנו.

אתרים רבים בחו”ל כבר מציעים פתרונות חכמים ויעילים יותר 

פלטפורמות סחר דיגיטליות מובילות בעולם כבר זיהו את הצורך הבוער הזה והחלו ליישם פתרונות שיאפשרו ליישם את העיקרון של אתרים כמו Amazon, Facebook market place ו- eBay והמאפשרים לרכוש מוצרים בקלות עם המכשירים הדיגיטליים שלנו מבלי לעזוב את הבית, גם על שוק הרכב.
בארה”ב ובאירופה פועלים מספר אתרים שמספקים שירותי בדיקת רכבים בקליק, מתווכים עבורך את כל העסקה ובמידת הצורך אפילו יספקו לך פתרון מימון נוח. פתרונות מימון דיגיטליים נעשים היום למבוקשים מאי פעם ומאפשרים לקבל פתרונות יעילים בתהליכי רכישה. כאשר אפיקי המימון לעסקאות נעשים נגישים וזמינים יותר, החסם הכלכלי כבר אינו עומד עוד בפני הרכישה הדיגיטלית. במשך השנים, אמן דיגיטל פיתחה פתרונות מימון רבים עבור לקוחותיה ובמובנים רבים, צעד זה לפתרונות מימון דיגיטליים לרכישת רכב יד שנייה הוא ללא ספק השלב הבא. כשכל הכלים הללו עומדים לרשותך, ניתן להזמין רכב מכל מקום, לקבל אותו עם שליח עד אליך, לבצע נסיעת מבחן ולקבל החלטה.

אמן דיגיטל מובילים חדשנות בעולם הסחר הדיגיטלי

מתי תגיע הטרנספורמציה הדיגיטלית שהביאו עמם אתרים כמו Vroom או Caravana אל הנהג הישראלי? נכון להיום, נראה שאנחנו עדיין תקועים עם מודל הרכישה המשולבת והאינטרנט עדיין משמש בעיקר ככלי פרסומי. ישנם חסמים רבים שעומדים בפני החידוש הזה בשוק הישראלי. לצד הרגולציה הכבדה והעובדה שחברות הליסינג עדיין לא השכילו להרים את הכפפה, עולה לשאלה גם המוכנות של הצרכן הישראלי. הישראלים עדיין לא מוכנים לוותר על החוויה הפיזית המלאה כשזה מגיע לרכב שישרת אותם במשך שנים.

צוות האנליסטים ואנשי האסטרטגיה של אמן דיגיטל עוקבים באדיקות אחר המגמות החדשניות ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי. במשך שנים, הובלנו פרויקטים רחבי היקף בתחום והצענו שלל פתרונות עסקיים וטכנולוגיים המשנים את כללי המשחק. אנו מאמינים כי כמו כל טרנד חם בתחום הדיגיטל, גם השינוי בעולם הרכב הוא בלתי נמנע. כבר היום, אנו פועלים עם כוחות נוספים בתחום הפתרונות הדיגיטליים כדי לקדם את המגמה החשובה הזו גם בארץ.


    Let’s have a coffee and talk dgtl





    Message-closem-cropped
    Contact Us
    Let’s talk dgtl