back back

יישום תהליך טרנספורמציה דיגיטלית, מקצה לקצה, במור בית ההשקעות

כאשר בית ההשקעות מור חווה צמיחה עסקית שדרשה שדרוג של הנכסים הדיגיטליים והטכנולוגיים שברשותו, הבחירה באמן דיגיטל כשותף לתהליך הייתה טבעית. קראו למה.

יישום תהליך טרנספורמציה דיגיטלית

אחד הדברים שאנחנו, באמן דיגיטל, הכי אוהבים בעבודה שלנו, הוא לראות כיצד הניסיון הרב שצברנו עוזר ללקוחות שלנו לעבור בהצלחה תהליך של צמיחה עסקית. לנו, כאנשי מקצוע שחיים את תחום הטרנספורמציה הדיגיטלית, ברור שצמיחה עסקית אמיתית בדרך כלל לא תתאפשר מבלי שדרוג מתאים של המערכות הטכנולוגיות והנכסים הדיגיטליים של הארגון, והשנתיים האחרונות רק חידדו את ההבנה הזו.

ההתפתחות העסקית של בית ההשקעות מור דרשה פרויקט רחב היקף שכללה הקמה של אזור אישי לעמיתים ולמעסיקים בתחום הפנסיה, שדרוג של האתר השיווקי ופיתוח .CRM

במור בית השקעות מספרים על כך שהפרויקט היה מאוד מורכב, והוא דגש גם התייחסות לנושאים רגולטוריים, כך שלא היה ספק שיש צורך בשותף רציני שיודע לתפעל ולהקים פרויקטים כאלו.

ניהול פרויקט מקצה לקצה – מאפיון ועד להקמה.

לאחר שבית ההשקעות הגדיר את תכולת הפרויקט ואת הצרכים המדוייקים, הגיע השלב בו אנחנו, באמן דיגיטל, נכנסנו לתמונה.

אנשי המקצוע שלנו לקחו את המושכות לידיים, חידדו ודייקו את הדרישות, ולמעשה הגדירו את ה”איך” – מה נדרש בכל הקשור לניהול הצדדים הטכנולוגים של הפרויקט – שיאפשר לייצר את התוצאות הרצויות.

צוות המומחים שלנו יחד עם צוות מערכות המידע של מור ניהל את הפרויקטים מקצה לקצה החל משלב אפיון UX/UI, דרך תכנון ההיררכיה החדשה, העיצוב והפיתוח, ועד הבדיקות, ניהול התוכן והקמת התשתיות.

כלל הנכסים הדיגיטליים שפותחו, לרבות אתר האינטרנט התדמיתי, פורטל הלקוחות ופורטל המעסיקים, המבוססים על פלטפורמת Umbarco 9 המאפשרת לספק לבית ההשקעות פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, הנשענים על מנגנונים ורכיבים שמאפשרים לייצר ללקוחות חווית משתמש מדויקת ועשירה בפרק זמן (time to market) מהיר ביותר.

דף הבית – אתר אומברקו המאפשר גמישות מלאה לעורכי התוכן

לדוגמה, באתר האינטרנט, מתאפשרת כעת בנייה מהירה וגמישה של רכיבים ותבניות, ונוספה תמיכה ברספונסיביות ובריבוי שפות.  כמו כן, באתר שולבו רכיבי פיתוח ייעודיים, מבית אמן דיגיטל, המאפשרים למנהלי התוכן במור לתחזק בקלות את המידע באתר.

בפורטלי הלקוחות והמעסיקים, מעבר לשיפור המשמעותי שחל בחוויית המשתמש, הוטמעו רכיבים המאפשרים צפייה בנתוני אמת, הפקת דוחות וביצוע תהליכים בשירות עצמי.

“בעוד שברוב המקרים פרויקטים כאלו דורשים מהלקוח לרדת לפרטים הקטנים – על מנת לוודא שהספק הנבחר מבין במדויק את הצרכים, האתגרים ואת סביבת השוק בה נדרש לפעול – הניסיון הרב שצברנו בתחום הפיננסים, הביטוח והבנקאות, ניסיון שעומד בליבת העשייה של חטיבת הפיתוח אמן דיגיטל, סייע לנו לקצר תהליכים”, אומר זיו אברמוביץ, סמנכ”ל פיתוח באמן.

הדר רז, סמנכ"לית שיווק, תקשורת וקשרי חוץ
הדר רז, סמנכ”לית שיווק, תקשורת וקשרי חוץ

“בזכות ההיכרות העמוקה של אמן דיגיטל עם השוק בו אנו פועלים, הם ידעו להתאים את האתר החדש להתפתחות העסקית שלנו”, אומרת הדר רז, סמנכ”לית שיווק, תקשורת וקשרי חוץ במור בית השקעות.
“אמן עזרו לנו לדייק את הדרישות והיו שותפים מלאים לפרויקט”.

עם סיום הפרויקט, MORE בית השקעות קיבל לרשותו נכסים דיגיטליים שלא רק מאפשרים לתמוך בצמיחה הנוכחית של הארגון אלא גם מספקים בסיס שתומך בצמיחה נוספת ויוצרים בידול עסקי מול המתחרים, בכל הקשור לחוויה הדיגיטלית  – אתר שיווקי משודרג, אזור אישי חדש לעמיתים ולמעסיקים

לאתר הבית – https://www.moreinvest.co.il/


    Let’s have a coffee and talk dgtl





    Message-closem-cropped
    Contact Us
    Let’s talk dgtl