22.09.2020

החודשים האחרונים היו מאתגרים ביותר!!!
אך העבודה אצלינו לא הפסיקה לרגע

עזרנו ללקוחותינו לייצר מסעות לקוח וכלים דיגיטליים חדשים אשר עזרו להם להקל על לקוחותיהם בתקופה בה ריחוק חברתי מוביל אותנו.

איך בונים מסע לקוח ומתרגמים אותו לחוויית משתמש, שתניע יותר אנשים לביצוע הפעולה הרצויה?

נתחיל מהשורה התחתונה:
האם ההשקעה הרבה של הארגון בשיפור חוויית הלקוח מחזירה את עצמה? לא תמיד.

בשיתוף עם גיקטיים - העברנו הרצאה ללקוחותינו – UX-UI בגובה העיניים.

הרצאה קצרה וקלילה על עולם חוויית המשתמש והדרכים ליצירת חוויה חיובית בממשקים דיגיטליים.
מלווה בדוגמאות רבות מאתרי אינטרנט ואפליקציות שכולנו מכירים.

כלל ביטוח משיקה אפליקציה למענה מיידי במקרי חירום – "הלחצן של כלל"

כלל ביטוח ופיננסים מספקת לכם שירותי ביטוח זמינים ומהירים בקלות ובנוחות. באמצעות אפליקציית הלחצן של כלל תוכלו ליצור קשר ישיר עם המוקד שלנו 24/7 שיהיה זמין לכם בכל זמן נתון.

לאחר עבודה מאומצת של 3 שנים עם חברת אלביט ביעוץ אפיון ועיצוב, יצרנו את הממשקים למערכת שליטה ובקרה לגדודי הסיור והתצפית של צבא שוויץ.

אלביט מערכות זכתה בחוזה של 15 מיליון דולר לצבא שווייץ.

מיטל קורן, מנהלת תחום פרויקטים ודיגיטל ב Aman Digital בהרצאה מעשירה על אקסלרציה דיגיטלית בעידן קורונה בכנס InsureTech של
People & Computers

לקוחות חדשים שהצטרפו אלינו לאחרונה:


 

Leave a message and we’ll get back to you

    Sign up for our newsletter - contain 100% amazing info and 0 ads