• blog_BJ

    בנק ירושלים: ממשק המשתמש שגורם ללקוח ללכת עד הסוף

    אין תגובות
    24.07.2016

    האתגר: לפשט את תהליך קבלת ההלוואה בדיגיטל בנק ירושלים שם לעצמו למטרה אסטרטגית בשנים האחרונות להרחיב משמעותית את הנוכחות הדיגיטלית והחוויה בדיגיטל. במקביל, הגיע הבנק להבנה שלקוחות רבים לוקחים הלוואה

    להמשך קריאה
  • עיצוב למובייל

    עיצוב חכם למובייל

    אין תגובות
    25.02.2016

      בשנת 2014 נמכרו מעל 350 מליון מטרים רבועים של זכוכית המיועדת למסכי מגע. זה נשמע כמו נתון איזוטרי מתעשיית הזכוכית, אבל המשמעות שלו בפועל היא שבממוצע כל בן אדם

    להמשך קריאה
  • אתר האינטרנט של עיריית תל-אביב

    אין תגובות
    09.02.2016

    החודש עלה אתר עיריית תל אביב החדש, אותו אפיינו עיצבנו ואף פיתחנו צד לקוח בשנה האחרונה…..

    להמשך קריאה