חווית משתמש טובה מורכבת מאסטרטגיית מוצר מנצחת, מאפיון ממשק משתמש נכון, מיקרו קופי נכון ומדוייק, עיצוב גרפי חדשני ויצירתי, ופיתוח מקצועי ואיכותי.

מגוון הפתרונות שלנו רחב, ומתוכו נבחר יחד אתכם את התהליך המתאים לכם ולפרויקט שלכם.

services

אסטרגטיית מוצר

הצעד הראשון לתכנון מוצר מוצלח הוא הגדרת החזון או הצעת-הערך ללקוחות. בשלב זה אנו מגדירים את הכיוון אליו רוצים ללכת, את האתגרים, המטרות ואופן הפעולה להשגתם. התהליך לרוב יכלול מחקר משתמשים, סקרי טרנדים ומתחרים, סדנאות משותפות עם הלקוח ועוד.

אפיון ממשק משתמש (UX)

בשלב תכנון הקונספט נגדיר את עקרונות ממשק המשתמש: תצוגת מסך, אופן הניווט, פונקציות תפעוליות, אינטראקציה ועקרונות הצגת המידע. לאחר מכן, בשלב האפיון המפורט, נתכנן במדויק את אופן תפעול הממשק: תכולת המסכים וחלונות המערכת, הגדרת פונקציות לפקדים המתאימים, וויזואליזציה של המידע. את הקונספט נציג באמצעות wireframes אינטראקטיביים, במסמך אפיון מפורט, או בעזרת אב-טיפוס של הממשק.

מיקרו קופי

השפה בממשק היא הקשר האנושי, ומכאן חשיבותה. מיקרו-קופי הוא טקסט קצר מאוד שקשור לפעולות של המשתמש באופן ישיר, או לתוצאות של הפעולות שלו. (לפני הפעולה: הכנה לפעולה, קריאה לפעולה, הנחיה איך לפעול, אחרי הפעולה: שגיאות, הודעות סיום, מייל אישור).
לכן מיקרו-קופי מפוזר על פי רוב בין שדות, כפתורים, דרופ-דאונים, סימני שאלה קטנים וכדומה. תהליך מיקרוקופי שלם משתף את הלקוח במציאת "הקול של הממשק", אוכלוסיית היעד ואופן הפנייה הרצוי (רשמי/חברי/מצחיק וכו), ולאחר מכן עבודה על המסכים הקיימים/המוקאפ ליצירת חוויה נכונה של המשתמש מול הממשק.

עיצוב גרפי (UI)

מטרת שלב זה, היא ליצור חווית משתמש נכונה ועדכנית. המעצבים שלנו יגדירו את המראה הכללי של המערכת כולה (look & feel, אייקונים, אנימציות ואלמנטים חווייתיים). עבודת המעצבים בסטודיו משותפת עם אנשי הנדסת אנוש על מנת ליצור חווית משתמש עשירה ונוחה לשימוש. תוצרי העיצוב יימסרו בפורמט שיותאם לסביבת הפיתוח של הלקוח.

פיתוח Front-end

אנו מפתחים עבור סביבות שונות: (CMS, Silverlight, WPF, WEB) בהתאמה לצרכי הלקוח. עבודת הפיתוח כוללת שימוש נרחב ומעודכן ב: XAML, SASS, Ajax jQuery UI, jQuery, CSS3, HTML5.

 

שירותים נוספים:

בדיקות שימושיות

בדיקות שימושיות (Usability Testing) מבוצעות על משתמשים מייצגים של המערכת, במטרה לאתר כשלים ובעיות בממשק המשתמש. הבדיקות יכולות לבחון מוצר קיים, או להתבצע כשלב בתכנון ממשק חדש. הן תתבצענה במעבדת השימושיות שלנו, הערוכה לבדיקות בכל פלטפורמה ומכשיר, או לחלופין באתר הלקוח.

services-test

הערכת מומחה

בתהליך זה נבחן את ממשק המשתמש ע"י מומחה הנדסת אנוש שלנו. פעילות זו מבוצעת לרוב כשלב ראשון ומקדים בעבודה על שיפור ממשק המשתמש של מערכת קיימת. הערכת מומחה היא מהירה, חסכונית ומאפשרת ללקוח להגדיר עדיפויות ולייעל את תכנון השיפור של הממשק.

services-expert

ייעוץ ארגונומי

אנו מבצעים ניתוח ארגונומי, במסגרתו נבחנים ההיבטים הפיזיים של תכנון מוצרים, מכונות, עמדות עבודה ותהליכים. מטרת הניתוח היא לאתר וליישם שיפורים ארגונומיים לשם העלאת בריאות ובטיחות המשתמשים, תוך שיפור מדדי תפוקה ואיכות.
אנחנו עובדים במתודולוגיית "ארגונומיה משתפת", המבוססת על צוות עבודה משותף של המומחה לארגונומיה שלנו ושל הלקוח. הודות לנקודות המבט השונות של האנשים המרכיבים את צוותי העבודה, מתקבלת תמונה מלאה של מקומות פוטנציאליים לשיפור ארגונומי בתכנון המוצר. בתום הניתוח, אנו מסכמים את גורמי הסיכון הארגונומיים שנמצאו ומגבשים המלצות לשיפורים ארגונומיים במערכת.

services-consultance

הרצאות וקורסים

צוות המומחים שלנו מעביר הרצאות והשתלמויות מקצועיות באפיון ובעיצוב ממשקי משתמש. הנושאים והדגשים בהשתלמויות נקבעים על סמך ניסיון רב בעבודה עם צוותי אפיון ופיתוח.
תכנית ההשתלמויות ומשכה יותאמו לצורכי החברה שבה מתבצעת ההשתלמות.

services-lectures