• לקוח:

    לאומי
  • שנה:

    2014
  • תגיות:

    אתר, רספונסיב, מותאם, שיווק

האתגר שעמד בפנינו עם התחלת העבודה על האתר השיווקי של בנק לאומי היה כפול: מחד- כיצד ניצור אתר שיווקי שלא יראה כאתרי הבנק המסורתיים העמוסים לעייפה בבאנרים, מאידך, כיצד נשתמש בקו העיצובי של האפליקציה המיועדת לצפייה במידע וביצוע פעולות בסמארטפון ונתאים אותו לאתר שיווקי.

האתר אופיין, עוצב ונבנה כאתר רספונסיבי המעניק חווית משתמש אחידה בכל הפלטפורמות. דף הבית אופיין ועוצב כ-long page המאגד בתוכו את עולמות התוכן השונים שהבנק מציע ללקוחותיו. האתר כולו משקף את החשיבה החדשנית והנועזת של הבנק, מעוצב בקווים נקיים ויוצר חוויה נהירה, חדשנית, פשוטה ואסתטית.

לפרטים נוספים